4 Eylül 2013 Çarşamba

wc diyerek geçmesek?



Bu seferde farklı birşey göstermek istedim;
Benim gibi küçük bir tuvaleti olup ,ona şirin objelerle renk katmak isteyen varsa -MERHABA-

Bu şirin şey kemeraltından...her gördüğümde gülümsemeden edemiyorum yerim totişini :-)




Bu mumlukları tatil dönüşünde Mudo dan aldım.Farklı büyüklükte olanları da var ,ben evim için en küçük boyunu tercih ettim.Aslında kendimizde yapabiliriz çok kolay bir iki ağaç parçasına bağla tamamdır :_)İçine de kokulu mum attım ohh mis




                             MR&MRS KURBİŞİ hatırladınız mı?





Gel pisi pisi gel gel gel....

                      Annemin bunları gördüğündeki ilk tepkisi "Ehh Pınar tablonun burada da işi ne?"Bir kaç zaman sonra ki ise "Benimkine de uyacak tablo varmıdır kii?"
             Var annecim var olmaz mı ?Her yerde çok kolay bulunabilecek tablolar bunlar,arkasına da ters düz bant yapıştırdık mıı tamam




           Daha önce bu metal saksıların yapılışını göstermiştim.Ama bir türlü içine çiçek ekemedim orda burda atılırken, günlük kullandığım makyaj malzemelerimi tıkıştırdım içine,hemde küçük olan dolapların içine cuk diye oturdu.



             Sizlere ufak da olsa fikir verebildiysem ne mutlu...
                                 Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder