8 Eylül 2013 Pazar

KEÇEYLE KEMER SÜSLEME


Merhabalar bizim buralarda havalar birden soğudu,malum okullarda açıldı biz öğretmenler için.Bende fırsat bulmuşken kışlıklarımızı hafiften çıkarmaya başladım.Her yıl giymediğim, kullanmadığım eşyaları mutlaka ayırırım.İşte bu kemerde elime geçti...doğru düzgün kullanmamışım bile..vereyim vermeyim vereyim vermeyim diye düşünürken ben bunu biraz değiştiririm dedim.





                                    En sevdiğim malzeme tabi ki keçe olduğundan....
                    Hop kestim biçtimm  yapıştırıverdim.


           Daha önce bu çiçeklerin yapımını göstermiştim.Gül kurusu olan çiçeğin yapım şeklide aynı, tek farkı kestiğim makas yapraklardaki görünümü sağlayan tırtıklı makas


                        Biraz renk katmış oldum, sizlerde deneyebilirsiniz çok basit..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder