3 Eylül 2013 Salı

TÜTÜ


SEN GÜLERKEN YANINDAKİLERDE GÜLER AMA SEN AĞLARKEN YALNIZ AĞLARSIN ONUN İÇİN ÖYLE BİR AĞACA YASLAN Kİ ASLA YIKILMASIN ,ÖYLE BİR DOST EDİN Kİ SENİ ASLA BIRAKMASIN!

    Ne kadar da güzel söylenmiş bir söz,peki bir insana dostum demek için ne gerekli?Var mı bir tarifi 2 kaşık sevgi,3 kaşık emek,2 bardak zaman...?
Sanırım herkesin tarifi farklı; işte benimde tarifini kendime sakladığım bir  iki dostum var.
Belki çok uzun yıllardır tanışmıyoruz,
yada çok uzun zaman birlikte olamadık. Ama bize kısacık gelen zaman diliminde aynı dili konuştuk,minderlerimizi altımıza alıp aynı pencereden baktık.Ve benim en şaşkın ve korkak olduğum zaman diliminde,yepyeni bir hayatta girmeye çalıştığımda,o kocaman kahkahalarıyla karşıma çıkıverdi.
Hani derler ya hem annelik hem babalık yaptı lafı haa işte onun farklı bir şekliydi bizimkisi.Annelik yaptı tencerenin yarısını bana yedirerek(evliliğimin ilk yıllarında şimdiki gibi yemekler yapamıyordum kii)ablalık yaptı yanlışlarımı göstererek,arkadaşlık yaptı  gülüp eğlenerek...
Kısacası  sözde de dediği gibi; öyle bir ağaç oldu ki bana yaslandığımda yıkılmayacak ve inanıyorum ki beni bırakmayacak.
İYİ Ki VARSIN TUBİŞŞ



İşte bu dostumun mink bir kuzusu daha oldu şeker mi şeker ısır ısır yee..NİSACIKKK.
Doğan büyüyorrr ve yakında kuzum 1 yaşına girecek .
Doğum günü tütüsüz olur mu hiçç?
Ayakkabıları daha önce yayınlamıştım şimdi takım olarak bitti.
                                     



                                       İyiki doğdun Nisacık 
                     HAYAT SANA HEP YÜZÜN GİBİ GÜLSÜN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder