31 Temmuz 2013 Çarşamba

ÖNCESİ-SONRASı :-)



       Bu sepetleri pek çoğunuz görmüştür hatta kullanıyor da olabilir.
      Ben de son gittiğim ikea alışverişinden kapıp geldim.Benim çok işime yaradı ama gözüme çok sade geldi veee...
                              ÖNCESİ
   


SONRASI
Nasıl olmuş?
Üzerindeki yaprakları titanyumdan yaptım ilk fırsatta titanyumun da yapılışını göstericem  ve kapaklara kurdeleden ip taktım çekip açmak daha kolay olsun diye 





Ve küçük saksılarımmm 
Evimde şirin bir köşe daha yapma çalışması içindeyim bu saksılarda çok işime yarıyacak tabi biraz daha süslenirse :-) 

ÖNCESİ


         
                                                         SONRASI
         İçlerine kaktüs yada yapay çiçek koymayı düşünüyorum çiçek yetiştirme konusunda oldukça başarısızım da...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder