24 Temmuz 2013 Çarşamba

pınar'ın lezzet tatil köyüü


                               MUZDAN ÇİÇEKLER
                           Evde bozulmaya başlayacak muzlarım vardı.
  

 Muzları çubuklara takdıktan sonra granül çikolataya batırıp ardından piskuvi kırıntılarına buladım.


İsterseniz hindistan cevizi ve fındığa da bulayabilirsiniz.1- 2 saat buzlukta beklettikten sonra hoooop mideye...heee granül çabuk donuyor yaparken eliniz hızlı olsun ona göre:-P



                               PÜRELİ ET YEMEĞİMMM
MALZEMELER 
       ET SOTE İÇİN:(Kaç kişisiniz bilemiyorum)1 yada yarım kilo dana kuş başı
            1 adet kuru soğan,2 adet domates,2 adet çarliston biber(isteğe bağlı sayısı değişebilir)
           1 yemek kaşığı salça ,yarım çay bardağı sıvı yağ ,istenilen tün baharat
 PÜRE İÇİN:
              5-6 Adet haşlanmış patates,1 yemek kaşığı tereyağ,istenilen kadar rendelenmiş kaşar,(ben süt koymuyorum)
              ÇOK ÖNEMLİ DİP NOT:önce eti 15 -20 dakika düdüklüde haşlayın
                           AFİYET OLSUNNNNN






                 Ağaoğlu na rakip olmak istedim.Benim ki kadar  lezzetlisini      inşa etmek zor     
              Malzemeler:-P  he he ekmek,salatalık,kaşar








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder