17 Temmuz 2013 Çarşamba

NE OKUSAM Kİ

DEMET ALTINYELEKLİOĞLU 

  Okul hayatım boyunca bir çok öğrenci gibi ben de tarihi
 sıkıcı bulurdum.Takiii Muhteşem Yüzyıl başlayana kadar:-P. Sayesinde tarihe merakım arttı ve bu kitaplarla tanıştım. Serisini bitirdiğim için tüm kitaplarını tavsiye edebilirim.Tarihin sıkıcılığından kurtarıp sizi  Hürrem'in planlarının ,Mihrimah'ın nefretinin ,Hatice'nin aşkının içine alıyor.


MUTFAK UÇU KİTAPLARIM..

                  


  Her ne kadar kitaplarımın içerikleri tezat olsa da hayat da öyle değil mi?Bazen tatlı krizine girip Oktay Ustanın sayfalarında kendimi bulduğum gibi ,500 gr mı dert edip KARATAY MUTFAĞINDAN ne pişirsem diye düşünüp durduğum günleride bilirim.Her ne kadar internette her tarif elimizin altında da olsa annelerimizin yemek tarif defterlerinin yerini hangi site tutar.




 KATİL KİMM?

                    

                                             
                    

             Yazarların isimleri,hikayeleri farklı da olsa ,kitaplarındaki ortak özellik merak edilen bir katilin olması.Ahmet Ümit'i okuyanlar çok iyi bilir katil  hiç tahmin etmediğimiz biri çıkar.Tess'i okurken otopsi sayfalarını hızlı geçenler varmıdır ki?Ben onlardan değilim korku kitapları benim işimmm he he.


 ORTAYA KARIŞIK

            

    İlber Ortaylı tarihe farklı açıdan baktırıken,İskender Pala dil anlatımıyla beni büyüler.Sunay Akın önce hikayesini anlatır sonra hikayenin kime ait olduğunu söyler,Yılmaz Özdil anlatılamaz yaşanır.Hepsiii şiddetle tavsiye edilir


                                 DEBBIE MACOMBER

                     

     Kendim gibi örgü örmeyi seven bir yazarla tanışmak....tadından yenmezzz.


                                            FIRAT
     Moralin mi bozuk?Karnın mı aç?Sular mı kesik?Sevgilinden mi ayrıldın?Kaynanana mı kızdın?Aç bi Fırat keyfine bakkk...
          SENİ SEVİYORUM FIRATTTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder