16 Temmuz 2013 Salı

KEÇELER EVİ SARMIŞŞŞ


                     Lezzetli kitap ayraçlarımm..




                                     















Keçeden Çiçekler





 İstediğiniz ölçüde keçenizi kesebilirsiniz.Benim buradaki ölçüm 10x20 cm





                   Vazonuza şirin çiçekler yapabileceğiniz gibi..


                           
                               BEBİŞİNİZ İÇİN ŞİRİN TAÇLAR DA YAPABİLİRSİNİZ

   20 yıl önce dokunmuş ipek kumaşı değerlendirmek istedim daha önce çiçeklerin  keçeden nasıl yapıldığını göstermiştim.Ben altlarına cırt cırt diktim kolay yıkanabilmesi için.




Bu da annişimeee

















                                   






                                 

4 yorum:

  1. hangisine yorum yapacağımı şaşırdım vallahi süpersin pınarcım..

    YanıtlaSil
  2. muhteşemmmm diyorum başkada ne söylesem az gelir

    YanıtlaSil
  3. yaa hepsini çok beğendim.ellerine emeğine sağlık.hemen çıkıp keçe alasım var :)

    YanıtlaSil
  4. keçe insanı çok rahatlatıyot yaratıcılıkta sınır yok..

    YanıtlaSil