18 Temmuz 2013 Perşembe

Sınıflardaaa süslenirrr


KURU FASULYELER DİLE GELDİİ...
Hem yapılması kolay hemde ilgi çekici...

                                  Hece akvaryumumuz....Şimdi öğrendikleri heceler kelimeler sözcükler sığmaz bu akvaryum.....Ne mutlu bana...

Çalışan Kazanır Elması Kızarır
Öğrendikleri hece kelimelere göre elmalarını boyuyordum,benim için güzel bir araç ,onlar içinse hayatın anlamı oldu.



Daha önce hiç bu kadar lezzetli pasta yememişler...EEEE el emeği göz nuru bu olsa gerek değil mi?Ellerinize sağlık kuzucuklarım.



Erken yatma alışkanlığını kazandırmakta bana çok yardımcı oldu bu uyku gözlükleri.Yamuk kesselerde ,iğneden ipliği geçiremeyip ağlasalarda sonuç mükemmel oldu.Ne kadar mutlu görünüyorlar.

Yeniyıl ağacı olmayan sınıf olur muuuu?Gözlerindeki mutluluğu görmek bana yetti tabi altında hediyelerde olunca.
 Sınıfınızda kulakları kepçe olan ve arkadaşlarının onunla dalga geçtiği bir öğrenciniz varsa bunu deneyin...Başka kulakta  bu kadara güzel durabilir mi?Diğerleri de kendilerine çizmek için baya uğraşsa da hiç bir kulak bunun kadar sevimli olamadı:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder