24 Ağustos 2013 Cumartesi

FERMUAR KOLYE


Bende takip ettiğim bir televizyon programında izlemiştim bu tekniği.Yapması oldukça basit ve bir çok şey yapmak mümkün.Kolye,peçete halkası,,taç ,küpe kısacası sizin yaratıcılığınıza kalmış.Ben ilk denememi kolyeden yana kullandım.
Malzemeler:
*Bir çok tuhafiyede bulunabilecek fermuar.Genişlik ve uzunluğu size kalmış.Fermuarın dişlerinin demir olması tercih ediliyor görüntü açısından daha güzel duruyor çünkü.
*fermuar renginde iplik,iğne
*silikon tabancası
*boncuk,kurdele





    Öncelikle fermuarı ikiye ayıralım.Bir fermuardan iki tane  büyük çiçek çıkıyor.

                          Döndürerek dikmeye başlıyoruz.


      Veee çiçeklerimiz hazır.Ayrılmış bir fermuarı ikiye bölerek yaptığımda iki tane de küçük çiçek çıkıyor.Çiçeğin büyüklüğü size ve fermuarınızın boyuna kalmış:-)
  Boyuna takılmasını sağlamak için kurdele,tül...kullanabilirsiniz.Ben daha önce yaptığım tablodan artan titanyumu kullandım şansıma rengi de tam uydu ve çok şık durdu. Titanyumu da bir çok el işinde kullanmak mümkün.
VEEE SONUÇ NASIL OLMUŞ?**


2 yorum:

  1. Eline sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım benim bayıldım.... böyle t-shirtlerin yakalarına filan da hoş durur bence..

    YanıtlaSil