3 Ekim 2013 Perşembe

LEMAN

Daha önceki yazılarımda da belirtmiştim.Yaşadığımız yer çok fazla sosyal alanları bulunan bir yer değil.Ancak biz eşimle bulduğumuz tüm fırsatları değerlendirmeyi çok seviyoruz.Görmediğimiz ,gezmediğimiz yerlere gitmek,tatmadığımız lezzetlerle tanışmak bizi çok mutlu ediyor.Gideceğimiz yeri öncesinde internetten araştırmayı ihmal etmiyoruz ne görmeliyiz,ne yemeliyiz,hatıra olarak ne almalıyız...bu noktada pek çok bloger arkadaşım yardımımıza koşuyor.İşte bende takipcilerime,benim gibi araştırma meraklısı olan arkadaşlara naçisane fikirler vermek istiyorum.
Dolu dolu güzel bir yaz tatili geçirdik.Tüm Karadeniz i turladıktan sonra son durağımız Bodrumdu. Daha önce buraya gelmemiştim gezilecek ne kadar da çok yer varmış..Bodrum tanıtımını bir sonraki yayına saklayaraktan,,lafı fazla uzatmadan işte karşınızda
 LEMAN KÜLTÜR.
(BODRUM)


   Bilenlerimiz mutlaka vardır Leman Kültür'e pek çok ilde rastlamak mümkün Samsun-Adana-Ankara-İzmir-Eskişehir-Yalova-Edirne-Antalya -Bondurm bu şehirlerden biri mutlaka size yakındır yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin derim.

 Beni bıraksalar 24 saat kalabilirim burda,gerek dekorasyonu olsun ,gerek farklı lezzetleriyle beni içine hapsediyorr..

     İnsanın morali bozuk falan olupta buralara giderse...antideprasan kullanmış gibi olup dışarı çıkacağından eminim.Nereye bakacağımı hangi duvardaki çizgi romanı okuyacağımı şaşırıyorum




EEee bide karşınızda deniz ,ciğerleriniz de Bodrum havası dolunca zaman dursun istiyorsunuz.





Bir şeyler yemeye yada içmeye karar verdiğinizde 

Karşınıza çok komik bir menü çıkıyor.

                          Yemeklere ve tatlılara verdikleri isimleriii  yazmıyımm siz fotoğraflardan inceleyin en iyisi :-)



                 Fiyatlar mekana ve verilen hizmetlere karşı oldukça uygun bence.En önemlisi hangi şehirdeki Leman Kültüre giderseniz gidin fiyatlar hep aynııı


                              İşte karşınızda PANTOLON TATLISI anlatılmaz yenirrrrr


                                           banana split

           bardaklar -tabaklar-peçeteler...herşeyin tasarımı sevimli eğlenceli.Satılık olarakta birçok şey bulmak mümkün...çıkışta uğramayı unutmayın!!
        Başka mekan ve şehirlerde görüşmek üzereeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder