7 Ekim 2013 Pazartesi

KOLAY KURABİYE

Hani bir söz vardır ya; az iş çok laf haaa işte bu kurabiyede öyle az malzeme harika lezzet.Canım annem bana geldiği günlerden birinde heyecanla bi  kurabiye tarifi vermeye çalışıyordu ilk başlarda açıkçası pek önemsemedim okulda olduğum bir gün yapmış hımmmm nefiss...dondurucuya koyduğunuzda bile aynı şekilde çıkıyor.Kahvenin yanına ,beş çayına aranılan isim oldu bizim zahmetsiz kurabiye.Neyse malzemeleri vermeye başlıyayam  yazması çooook uzun olacak:-)
MALZEMELER
*1 su bardağı sıvı yağ
*2.5 su bardağı un
*1 paket toz halde krem şanti
*pudra şekeri(piştikten sonra üzeri için)
YAPILIŞI:Tüm malzemeleri karıştır 3 dakikada şekil vermeye hazır hale geliyor zaten.180 derece fırında 15-20 dakika pişir.Aman dikkat çok çabuk pişiyor,ilk yaptığımda yakmıştım ben.Piştikten sonra üzerine( sıcak iken)pudra şekeri koyup afiyetle yiyebilirsiniz.




      Farklılık yaratmak için ben üzerini çikolatayla kapladım,



                                                               AFİYET OLSUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder