17 Aralık 2013 Salı

İRMİK TOP

Tekrar merhabaaaaaa tatlı seven arkadaşlarım.Malum benim tatlılarım ,pastalarım yapılışta oldukça basit, lezzete gelince.....noktaları siz tamamlayın.İşte yine çok pratik bir  tatlı daha .Acil tatlı krizlerine,çat kapı gelen misafire birebirdir kendileri.
MALZEMELER
*3 su bardağı süt
*7 yemek kaşığı irmik
*7 yemek kaşığı toz şeker
*1 poşet krem şanti
*üzeri için hindistan cevizi,badem
YAPILIŞI
Tencereye sütü,irmiği ve toz şekeri muhallebi kıvamına gelinceye kadar pişirelim.Piştikten sonra ara ara karıştırarak soğumasını sağlayalım.
Soğuduktan sonra 1 paket toz krem şantiyi kaşık yardımıyla muhallebiye iyice yedirin.
Tam olarak karıştıktan sonra karışımdan elinizle toplar yaparak hindistan cevizine bulayın,ben renkli pasta süslerinden de kullandım tercih sizin.(yapışmasını önlemek için elinizi arada bir ıslatabilirsiniz)
Son olarak da üzerine bademleri ekleyebilirsiniz.Ben daha önce bademler ve boncuk çikolata yardımıyla ördekler yapmıştım ,çok sevimliydi en kısa zamanda tekrar yapıp fotoğrafını ekleyeceğim.








                                                              AFİYET OLSUN!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder