29 Temmuz 2014 Salı

bebek takı yastığı,kapı süsü,anı defteri


                Hamileliğin ilerleyen haftalarında  yavaş yavaş ihtiyaç listesi yapmaya başlamıştım.Cinsiyet kesinleşince de hazırlıklar hızlandı.Doktorumuz ilk aylarda kesin bir şey söylemese de erkek gibi göründüğünü söylemişti bizde kabullenip erkek isimleri araştırmaya giriştik itiraf etmek gerekirse çok zorlandık seçenekler çok azdı.Rüzgar Poyraz....gidip geldik
               Bir gece rüyamda kucağımda pembe bir kundakla yaşlı teyzelerle konuşuyordum teyzeleri de tanımıyorum hiç ve kundağın içindekini de görmüyordum rüyamda. Teyzeler bebek senin mi diye sordular bana bende evet benim kızım adı ELİF dedim.Uyanınca anladım rüyaymış ne alaka benim oğlum olacak deyip önemsemedim rüyayı.3 hafta sonra doktor kontrolünde cinsiyet kesinleşip KIZ olduğunu söyleyince doktorumuz  adıyla geldi diyerek ELİF isminde karar kıldık HAYAL adını da beğenirdim birleşince anlamı da bizim için özel oldu .İlk ve tek hayalimiz ELİF HAYAL...ismiyle yaşasın kuzummm
                Cinsiyet ve isim kesinleşince de el emeğiyle yapılacak şeyleri belirlemeye karar verdim.Takı yastığı,kapı süsü,anı defteri.loğusa tacı....
         Öncelikle konsepti belirledim...ayıcıklar,kuzucuklar,ve son olarak  balerin kızda karar kıldım....     







ve son olarak ta  araba süsümüz....



            ELİME SAĞLIK YENİ ŞEYLERLE GÖRÜŞMEK ÜZERE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder